قصص واقعية

حماتى قالتلي يوم الفرح أن دخلتى هتبقي بلدى وأنها هتكون موجودة هى واخت جوزى

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

حماتى قالتلي يوم الفرح أن دخلتى هتبقي بلدى وأنها هتكون موجودة هى واخت جوزى ومن سعتها وانا كأنى في كابوس مش فرحى ربنا ينتقم منها كسرت فرحتي 💔 انا صباح ٢٤ سنه متجوزة علام شاب زي القمر وعنيه خضرة زي الاجانب عنده ٢٦سنه بيشتغل مزارع في ارضه 👳هو واخواته👬 كل البنات كانت هتم.وت عليه بس هو اخترني انا كنت في يوم راجعه من ارضنا بودي اكل لابويا وانا ماشيه اتزحلقت وقعت رجلي
اتعورت بلصدفه علام كان معدي وشافني جري عليا يلحقني وانا رجلي بتجيب دم قلع لاسه بيضه وربطلي بيها رجلي وسندني لحد بيتنا وقالي انتي كويسه يااا قولتله انا صباح واه كويسه شكرا علي اللي عملته معايا انا هغسل الاسه وابقي اجبهالك قالي متتعبيش نفسك مش مهم فداكي ابتسمتله ودخلت😊

­

تاني يوم روحت ادي. اكل لابويا وطول منا ماشيه بدور علي علام عشان اديله الاسه بعد ما غسلتها وفاجاءة لقيته ادامي فرحت واتخضيت واتكسفت ووشي جاب الوان☺ قالي عمله ايه النهارده قولتله الحمدلله واديته الاسه ومشيت بعدها بيومين لقيته خطبني وبعدها كتبنا الكتاب وحددنا الفرح ليله الدخله بقي كنت مرعوبه وامي وخالاتي طمنوني ودخلت انا وعلام شقتنا والكل مشي لقيت وبعد شويه وقبل مااقلع الفستان لقينا باب الشقه بيخبط علام جري فتح من غير ميقول مين كانه عارف مين برة ولقيتها حماتي ست جبارة وعافيه كانت متجوزة حكمدار سابق ومات وهي اللي ربت عيالها علام عنده اخين ولاد واخت اللي هي عمه احسان دي ارمله ومعاها
بنت وقعده مع اهلها المهم دخلت حماتي واخت جوزي عمه احسان وقالت لعلام يلا انا رديت وقولتلها وانا بضحك ايه هنتفسح يا حجه مردتش عليا وفاجاءة لقيت عمه احسان مسكتني من ورا وقالت يلا ادخل عليها بلدي 😳

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انا اتفزعت ازاي بلدي لا ده استحاله يحصل راحت حماتي مبرقه ليا وقالتلي دي عوايدنا وطبعنا وعلام ساكت وبيسمع الكلام وموافق عليه طب هعمل ايه انا دلوقت اصوت والم عليهم الناس ولا اهرب واجيب لاهلي الفضيحه مفيش ادامي غير اني احط جزمه في بوقي واسكت وسبتلهم نفسي خالص وعيني علي علام بقوله انقذني منهم اتاري علام في عالم تاني ومبسوط بلي بيحصل ومش فارق معاه 😥 حماتي ست قويه وشديده اوي وجسمها قد جسمي خمس مرات وقعتني ع الارض ومسكت رجلي وعمه احسان كتفت ايدي من ورا وايدها علي بوقي عشان مصوتش وعلام قعد ع الارض علشان ينفذ المطلوب وفاجأة­ ­ ­ ­ ­ ­ #الثاني🔥😱🔥😱
بعد ماحماتي واخت جوزي مسكوني وكتفوني عشان علام ياخد شرفي كنت ببص لعلام بعيون مليانه دموع ونفسي يصرخ فيهم ويقولهم ايه اللي بتعملوه ده واطلعوا برة

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

لاكن علام كان عادي بلنسباله ومهموش الحاله اللي انا فيها وجاب لاسته البيضاء ولفها علي صوابعه وبصلي وضحك وقالي فاكرة الاسه دي امه بصتله بغضب وقالتله هو ده وقته قام مكشر ومركز عشان ياخد شرفي ويكسر براءتي وفي عنيه نظرة انتصار
بس انا نويت معدلكش اللي حصل ده واللي بلساهل ومش هخليك تلمسني الا بعد مااعذبك واخد حقي
اول مرة اتوتر وافتكر ان العيب منه هو ومش عارف عشان اول مرة يتعامل مع وحده راح مجرب تاني وبرضه مفيش حاجه حصلت راح بصصلي وانا مستنياه يخلص ويخلصني من الهم ده وبصلي بصه كلها استغراب ودهشة
امه قالتله في ايه خلصت قالها لا يااما مفيش حاجه قالتله ازاي يعني قالها اه والله جربت كذا مرة مفيش وقام وامه سابتني واخته سابتني واتلموا عليه التلاته ونزلوا فيا ض.رب وجوزي قالي وديني لاطلقك وافضحك راحت امه قالت له بس ياعلام كفايه هتموت في ايدك دي كلبه ومتسواش قالها هطلقها قالت له لا معندناش حد بيطلق في العيلة ومتفضحناش الكلبه دي متسواش ان الناس تتكلم

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

عليك وياكلوا وشنا ويشمتوا فينا ودار عمك ابو ربيع اول ناس هيتكلموا علينا وعمك يقولي ماهم تربيت مرة
مهو نفسوا يشمت فينا عشان مرضتش اتجوزة بعد ابوك مامات .. قالها والعمل يااما قالتله اعتبر نفسك متجوزتش وهجوزك غيرها بس المرده الجايه انا اللي هخترلك كفايه سبتك تختار وودي هتفضل هنا زيها زي الكلبه تخدمنا وخلاص وتقعد بلقمتها الفاجرة دي وراحت تفه عليا وخرجت وكل ده وانا مرميه علي الارض بفستاني ومش فهمه فيه ايه ولا حصل ايه ولا هعمل ايه ومظلومة والله محدش لمسني ولا عمري كلمت حد
علام دخل عليا الاوضه لقاني ميته من العياط وبكلم نفسي واقول والله مظلومة يا ناس
راح مقرب مني و……..يتبع
الجزء الثالث : حماتى قالتلي يوم الفرح أن دخلتى هتبقي بلدى بصتله في عينه وبعيط وقولتله والله محصل قام ضربني علي وشي قلم وقال انا اتكلم

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انتي تخرصي فاهمه يا كلبه فهمه وشدني من شعري قولتله حاضر حاضر بس سيب شعري😢 سابني وقالي قومي اقلعي بقي هدومك دي كلها و تعالي بصتله بخوف وقولتله ليه 😱 ضحك بتريقه وقالي هعمل زي غيري ما عمل ولا انا مشبهش يابنت الكل.ب 😡 ولسه هيقوم يضربني اتنفضت من مكاني وقولتله حاضر حاضر وقفت وانا بترعش ومش عارفه اعمل ايه زعقلي وقالي اخلصي . قولتله حاضر بس ممكن تطفي النور قالي ليه مكسوفه يا روح امك قولتله اه قام نط من مكانه مسك شعري وقعد يضربني بكل قوته وقالي متكسفتيش ليه من اللي نمتي معاهم قبلي يا زباله ومسك البيجامه قطعه وقلعني عافيه وخدني من شعري علي السرير بصلي وبص لجسمي بش.هوة زي الحيوانات اللي هتهجم علي الفريسه راح قالي انتي حلوة بصراحه ليهم حق بس انتي بقي ملكيش الحق راح تف في وشي وقالي البسي هدومك انا مبكولش اكل حد كل منه وبصلي فيه انتي طبق مسموم من كتر ما وقف عليه الحشرات .. وخرج من الاوضه و……..
عمه احسان يااما انا خايفه علي البت دي من ابنك ده طول الليل بيض.رب فيها هت.موت في ايده وتجبلنا نصيبه ردت امها قالت متخفيش اانا موعياه ميضربش في الحتت اللي تموت ولا في وشها علشان اهلها اما يجوا ميبنش عليها الضرب .

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

انا عوزة افهم يااما ليه مسبتيهاش تمشي ونخلص منها وترجع لاهلها هما احرار فيها .. قالت الام ياعبيطه واضيع من ايدي خدامه تقعد بلقمتها واديكي شايفه مرتات اخواتك وحده حامل علي اخرها والتانيه حامل في اول شهورها والدكتور منعها من الحركه يعني مفيش ادامي حل غير صباح تشيل البيت هستفاد ايه لما افضحها وتطلق وتمشي وان كان علي اخوكي هجوزه تاني 😊 ويعيش حياته ده راجل يعني حقه وحده واتنين … خلاص اللي تشوفيه يااما طب واهلها اللي هيجوا بكرة دول هنعمل معاهم ايه ؟
ردت الام هنعمل معاهم خناقه لاي سبب تاني واهو يتلهوا وميسالوش علي منديل شرف العروسه وكمان لما نتخانقوا معاهم هياخدوا علي خاطرهم ومش هيجوا ينوطولنا هنا كل يوم ..هما ناس غلابه اه بس كرامتهم فوق راسهم .. يلا بينا ننام اليوم ده كان مهبب علينا خليه يخلص بقي …
عند صباح نامت في مكانها بعد ماسبها علام وخرج من الاوضه وفتحت عينيها واذان الفجر بياذن قامت صلت ودعت ربنا ينقذها من اللي هي فيه وبعد مخلصت صلاة خرجت بشويش تتسحب تبص علي علام تشوفه فين لقيته نايم علي كنبه انتريه قعدت تبصله شويه وتتامل ملامحه وهو نايم وتكلم نفسها وتقول بقي انت علام حبيبي 😢 ايه اللي غيرك كده انت مش كنت بتقولي مهما حصل عمري ماهسيبك😢 كلكم بتوع كلام مفيش راجل يتصدق ابدا

­­

خرجت من الاوضه بشويش وهي ماشيه لفت نظارها صنيه عشا عليها اكل شكله يشهي😋😋 بطنها حلفت انها مهتتحرك الا لما تاكلها 😂 غصب عنها قعدت تاكل وافترست الا كل كانت جعانه اوي مكلتش لقمه بقولها يومين بسبب ترتيب الفرح والعفش .. وهي بتاكل وقعت منها المعلقه علي الصنيه غصب عنها عملت صوت بصت حوليها تشوف علام ليكون صحي من الصوت وملقتوش رجعت تاكل تاني ماهي عيلة برضه ومش فهمه اللي بيحصل 😊
طبعا علام قلق من صوت المعلقه بس مكنش لسه قام يشوف ولما قام وقف اتسمر في مكانه 😳 ايه ده دي بتاكل 😳 طب ازاي وجالها نفس منين وكمان مبتحسش ده انا ضاربها ضرب يهد حيلها مفيش فايده فيها ااه دي شكلها فرحانه ان خطتها نجحت ومش هتنفضح خلاص وانا اللي لبستها 😠 ..
صباح خلصت اكل قامت تودي الصنيه المطبخ وغسلت ايديها ودخلت تنام … علام معرفش ينام اولا نوم الكنبه وحش علشان هو طويل والكنبه صغيرة وثانيا من التفكير وهيعمل ايه مع العروسه اللي طعنته في شرفه .. فضل رايح جاي يفكر وراح داخل عند صباح لقها نايمه في طرف السرير وباقي السرير فاضي وهو كان تعبان وعاوز ينام قام رايح نايم علي السرير وعينه راحت في النوم من كتر التعب
جه الصبح جرس باب البيت رن فتحت الباب سناء مرات محمد سلفت صباح الكبيرة اللي حامل في شهورها الاخيرة

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

فتحت لقت اهل العروسه جايين يطمنوا علي بنتهم وبيزرغطوا وفرحانين دخلتهم وراحت تنده علي حماتها وحماتها اول ماعرفت انهم جم استعدت للخطه وقالتلها سناء خدي بعضك واطلعي شقتك قالتلها طب مش لما اضايف الضيوف . شخطط فيها وقالتلها اسمعي الكلام يلا امشي سناء قالت حاضر وطلعت .. احسان قالت ها يااما مستعده قالتلها اه يلا بينا وخرجوا لاهل صباح لبسين الوش عليهم وبيعملوهم بطريقه جافه لا سلموا ولا ابتسموا حتي..
ام صباح قالت اومال فين العرايس ردات ام علام وقالت نايمين انتوا اللي قلالت الذوق فيه حد يصحي عروسه وعربس بدري كده 😏 ام صباح مستغربه وقالت لنفسها ايه ده هما مالهم كده وسكتت عند صباح وعلام احسان علي الباب بتخبط صباح فتحت عنيها بتعب وبتبص تلاقي علام نايم جمبها وايده حضنه وسطها 😊 كانت فرحانه ونسيت كل حاجه ونسيت الباب اللي بيخبط علام صحي لقي نفسه حاضنها وهي ساكته قام زقها بغباء وقالها ايه مصدقتي لقيتي راجل وحشوكي الرجالة ولا ايه
صباح اتفضحت وسلايفها عرفو وبيذلوها أنها مش بنت
قالتلها تعالي بسرعه عندي ليكي خبر بمليون جنيه 😁 قلتلها ايه ياتري خير قالتلها انا سمعت صباح بتكلم صاحبتها وبتقولها انها مش بنت وان علام مخدش شرفها وانها عايشه خدامه بلقمتها وبس عشان متتف.ضحش 😱

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

ردت سناء وقالت يانهار اسود مش معقول انتي متاكده قالتلها اه والله متاكده انتي مش شايفه اللي بيحصل من يوم الدخله كل حاجه غلط في غلط ومحدش يعمل كده ويكون طبيعي ابدا البت دي ممسوك عليها ذلة …شوف البت يااختي وميبنش عليها ابدا السهتانه دي طب وهنعمل ايه اقولك انا نعمل ايه احنا نقول لاهلها اللي بيحصل فيجوا ياخدوها وتتفضح ونخلص منها
لا لا ياغبيه احنا نعمل زي ما بيعملوا معاها ونزلها احنا كمان وتخدمنا العمر كله 😂
اه ياهدي يا اروبه عندك حق🤭 انا بتعب اوي من تنضيف شقتي والغسيل اينعم احنا اترحمنا من الشغل تحت في الدار بس مترحمناش من الشغل هنا في بيوتنا .. قالتلها ايوا كده برافوا عليكي بداءتي تفهمي 😇
من بكره هنبدا الشغل ونهددها ونستغلها 😁
عند صباح وصافيه صافيه مرضهاش ابدا اللي حصل لصباح ومشيت بعد ما وعدتها ان ده سر بينهم وانها هتفكرلها في حل وانها هتجيلها تاني.. صباح طلعت بعد ما صافيه مشيت وهي ع السلم لقيت سناء وهدي واقفين ع السلم وحاطين ايدهم في جمبهم .. قالتلهم صباح مساء الخير قالولها مساء الخير

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

والعسل يا عروسه وبيضحكوا ضحكه كلها خبث ومكر 🙄صباح استغربت وقالتلهم عن اذنكم اعدي راحوا ماسكينها وشادينها جوة شقه هدي وقعدوها علي اقرب كرسي صباح اتخضت قالتلهم فيه ايه 😳 قالولها ماتخافيش يا عروسه احنا عوزينك في كل خير احنا طيبين ومحترمين وميطلعش مننا العيبه احنا عوزينك في حاجه مهمه اوي قالت صباح ايه هي 🤔ردت هدي احنا عوزينك كل يوم بعد متخلصي شغل البيت هتيجي هنا عندي شويه وعند سناء شويه قالت صباح ليه هو فيه حاجه قالولها هتعملي شغل البيت بدالنا قالتلهم صباح طيب ماما الحجه عارفه ☹️ردت هدي لا طبعا الموضوع ده هيكون سر بينا احنا التلاته ..
صباح قالت طيب و ايه اللي هيجبرني علي كده اصلا انا اه ممكن اعملكم من عنيه بس مش مجبورة ده علشان بحبكم ومساعده ليكم كمان .. هدي قالتلها لا ياحبيبتي ده غصب عنك واللي متعرفهوش اننا سمعنا كلامك مع صافيه كله وعرفنا كل حاجه ولو مساعدتيناش مش هيحصلك طيب 😡 صباح قعدت تعيط وتلطم علي وشها وتخبط علي رجليها وقالت ينهارك اسود يا صباح انتي اللي فضحتي نفسك يا صباح😭 يارتني مفتحت بوقي ولا كنت قولت لصافيه حاجه ياريتها ماكانت جات اصلا 😭 ابوس ايدكم متقولوش لحد علام هيقتلني لو عرف 😭

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

الاتنين ضحكوا وقالولها ما احنا لو عوزين نفضحك ما كنا رحنا قولنا لابوكي وللناس كلها مش لعلام 😏 صباح قالت اللي عوزينه هعمله انا تحت امركم بس
السر ده يفضل سر ابوس ايدكم.. قالولها تمام اتفقنا تخلصي شغل البيت تحت وتطلعي هنا عندي شويه وعندها شويه فاهمه 😡 قالتلهم صباح اه فاهمه فاهمه وطلعت تجري علي فوق مفتورة من العياط وهي دخله الشقه قبلت علام نازل من السطوح لقاها بتعيط افتكر ان امه بتقوم معاها بلواجب زي ما اتفقوا وبتزلها قال في سره احسن تستاهلي 😡 ودخل قعد ع السرير ونده عليها تقلعه جات وهي بتعيط قلعته راح زاققها برجله وقالها افرضي سحنتك دي انا مش ناقص نكدك وقرفك وعلي الله اشوفك بتعيطي تاني ..😡
قالت له حاضر 😭 قالها طب تعالي بقي فرفشيني زي ماكنتي بتعملي مع زباينك يا بوحه هاهاها وضحك بستهزاء قالت له يعني اعمل ايه قالها متعمليش انا اللي هعمل وهجم عليها زي كل مرة بطريقه وحشيه ومؤلمه بدون احساس بيها وبعد ما خلص اداها ضهرة ونام وهي لبست هدومها وقعدت تفكر في سناءوهدي وتعيط وتقول هعمل ايه يا ربي هعمل ايه وغلابها النوم ونامت ..

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

صحيت الصبح نزلت زي كل يوم غسيل البيت كله وتنشير وترويق وكنس ومسح وكله وخلصت الفطار والغدا كمان وطلعت علي شقه هدي خلصتها كلها وهدي حاطه رجل علي رجل وبتؤمر فيها وبعد ما خلصت راحت شقه سناء وعملت نفس اللي عملته كله وبعد ما خلصت طلعت علي فوق علام مساكها ضربها علقه سخنه بلقلام والرجول وقطع شعرها كل ده علشان نده عليها تحضرله الحمام وهي اتاخرت عند سناء
بعد ما ضربها نزل تحت قعدت تعيط وتقول لا الموت اهون من كده الموت اهون من كده انا مش عوزة اعيش خلاص اللي يحصل يحصل 😭 انا عملت ايه لكل ده انا كده زي علام ما قال هموت بلبطيء بس انا مش قادرة استحمل لازم اموت واخلص وفاجاءة الباب خبط

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق